Wat is dit voor beestje? Lijkt op een langpootmug maar had ook een angel.

Het was vandaag een warme dag waardoor wij onze dueren open deden. En dan vliegen er nog al veel beesten naar binnen , maar vandaag zat er een hele bijzonder beestje in ons huis. Hij kon vlogen en leek net op een langpootmug maar had ook een angel. Wij hebben hem gevangen met een bekertje en toen een foto gemaakt en daarna natuurlijk vrij gelaten in de natuur. Nu vragen wij ons natuurlijk af wat was dit voor beestje?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Biologie
1.9K

Antwoorden (1)

Het is in elk geval een sluipwesp. Maar welke van de vele soorten? Misschien een Diplazon laetatorius, een zwarte sluipwesp met oranje poten.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel!!!