Ik zag vandaag iemand met licht blond (geel) haar, deze persoon had ook een gele baard. Toen vroeg ik me af of hij ook geel schaamhaar had?

Hebben mensen met geel haar dus ook geel schaamhaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon even vragen de volgende keer :)

Antwoorden (4)

Ik neem aan dat dat zijn echte haarkleur was. Want als je bijvoorbeeld oranje rood haar hebt, heb je ook die kleur haren over de rest van je lichaam. Alhoewel schaamhaar altijd wat donkerder is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He, dus de haarkleur is altijd hetzelfde als de schaamhaarkleur?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou in principe wel alleen is het schaamhaar wat donkerder (neigt meer naar zwart) maar je zult er wel in zien dat iemand bv rood haar heeft
Het kan maar het hoeft niet, schaamhaar kan soms ook een afwijkende kleur hebben.

het is ook heel ander haar nl

Toegevoegd na 32 seconden:
(je durfde het vast niet te vragen, ha ha)

Toegevoegd na 3 minuten:
Ok toch maar even bij wiki gekeken, de kleur schijnt het meest te lijken op de kleur van de WENKBRAUWEN, niet het hoofdhaar
amigo
12 jaar geleden
De kleur van iemands schaamhaar is ongeveer hetzelfde als de kleur van de wenkbrauwen van die gene.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zeker weten!