Geen mug maar een vlieg. Een schorpioenvlieg, een vrouwtje van de Panorpa germanica. Een mannetje van deze soort heeft vaak zijn achterlijf met de tangen omhoog gebogen, waardoor hij lijkt op een schorpioen.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je wel, hij zag er eng uit!
Ik wist dat het geen tijgermug was omdat het te groot was en geen witte strepen op het lijf. Was erg benieuwd wat het wel was.
Amadea
6 jaar geleden
Ik vind haar er helemaal niet eng uitzien, maar gewoon prachtig!