waardoor zou er bij het kweken van algen minder ruimte nodig zijn dan bij het kweken van tarwe?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (2)

Algen groeien in water, dus je zou bakken boven op elkaar kunnen zetten dus op en vierkante meter kun je heel wat stapelen, of op een andere manier ruimte maken de hoogte in. Tarwe moet de grond in, dat valt niet te stapelen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kweken van algen doe je in water, bijvoorbeeld de zee. Je neemt dan helemaal geen ruimte op het land in beslag maar alleen ruimte die je toch niet gebruikt. In die zin is er helemaal geen ruimte nodig.