Jazeker. Wij hebben ze jaren gehad en ze legden gewoon eieren. Wel wat kleiner dan gemiddeld en ook niet zo veel als speciale legrassen, maar ze legden wel het hele jaar door. Geldt ook voor andere krielrassen: zie de links.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja heel veel zelfs.Wij hebben indertijd krielkippetjes gehad. Hadden nogal een behoorlijke tuin (3000 vierkante meter) Overal achter de bosjes vonden we de nestjes met eieren, maar ze lagen soms ook zomaar in de tuin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet meer dan 1 ei per dag/ per kip waarschijnlijk ;-)