Wat is dit voor insect?

2 weken geleden dit insect in de kamer gehad, moest meteen denken aan een mug. Overigens kon ik geen afbeeldingen vinden als ik op mug zocht die enigzins op deze mug leek.

Dus bij deze welk insect is dit?
Ik vind 'm een zeer stoer uiterlijk hebben met die stekels aan de pootjes en scherp gerande vleugels.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

bamibal
9 jaar geleden
Z512099
9 jaar geleden
+.....was een moeilijke, zocht heel de tijd bij de steltmuggen.