heeft iemand enig idee wat voor spin dit is?

Deze spin hing in mijn keuken en ik heb geen idee wat voor soort het is

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Biologie
Castle
9 jaar geleden
Het lijkt wel een kruising tussen een spin en een cactus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij liep recht
Rieneke1
9 jaar geleden
Is het wel een spin? Ik tel geen acht poten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad Rieneke, 6 poten! Wel een engerd....
paulus811
9 jaar geleden
Ziet er eng uit, maar is waarschijnlijk de vriendelijkheid zelve.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het misschien een gele zakspin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Spinnen hebben to h altijd 8 poten...?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iiiieeeeejjlllll zou ik zeggen.. Daar moet je niet over na willen denken... Haal 'm maar gauw weg..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien heeft hij 2 poten van de spin af geknipt met die schaar :O
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee zeker niet. We hadden de schaar gebruikt om het web Door te knippen omdat hij erg hoog hing en alleen zo naar beneden kwam. Hij heeft gewoon 8 poten alleen hij had zich ingetrokken omdat ik hem dood had gespoten met verdelgingspul.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Spinnen zijn nuttig. Ze houden de muggen voor je weg. Mocht je ze niet in huis willen kun je ze oppakken en buiten zetten.
Reddie
9 jaar geleden
@Vrouwe70 , muggen weghouden? Waarom heb ik dan nog steeds muggen in huis. Fabeltje.

Antwoorden (2)

Hij lijkt wel een beetje op deze

Toegevoegd na 2 minuten:
dit is een grote huisspin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Deze vertoont veel meer gelijkenis: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/07/Heriaeus_sp_3.jpg
Het lijkt op een heel jonge kruisspin,die nu ineen gekrompen is door de doodsstrijd.