bestaan zeemeerminnen echt of is het maar een mythe

als je niet gelooft dat zeemeerminnen echt bestaan bekijk dan deze video maar eens
http://www.youtube.com/watch?v=DVxWDTJBd1U

als je hem hebt gezien denk je misschien net hetzelfde over zeemeerminnen als ik en als dit nog niet genoeg bewijs is bekijk dit dan maar eens
http://www.youtube.com/watch?v=X2-DaAXThng
meer ga ik er niet over laten zien de rest is te eng om te zien
als je in zeemeerminnen gelooft net als ik geef dan maar een reactie

groetjes

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
24.1K

Antwoorden (17)

Dat is een mythe, niets van waar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof in minderminnen, niet in meerminnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Metmelkmeermannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, Antwoordapparaat gelooft niet in meer minnen. Dus logisch gezien gelooft Antwoordapparaat wel in minder minnen en een min hoort dan ook niet bij dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okee, maar weer: minder minnen, dus min min.
trucage of in scene gezet, of misschien een vaag experiment ??? zoals "doctor mengele" in de oorlog deed met mensen. maar logischer wijs, ze bestaan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeemeerminnen en mannen bestaan niet. Laat je niks wijs maken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor ze bestaan wel!
Chek mijn antwoord op vorige vraag. Ik geloof er van wel...
http://m.goeievraag.nl/vraag/25587
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of ze wel of niet bestaan kun je zeker niet uit die filmpjes afleiden. Een beetje aan elkaar geplakte shots en rotzooi. dat is iig geen bewijs.
antwoord: ik weet het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij het wil geloven, dan bestaan ze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof er absoluut in, ik geloof in alles wat ik wil geloven en dat mag/kun jij ook doen. Is gezond voor je en blijf je lekker fris en fruitig bij ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overal waar jij in gelooft bestaat (voor jou). Iedereen creeert zijn eigen waarheid. Is net als het geloven in geesten, als je er in gelooft ga je ze zien. Als je nergens in gelooft zie je ook nooit wat :)
Ik persoonlijk geloof in mijzelf, ik zie mijzelf regelmatig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet te veel in de spiegel kijken he, anders zijn dadelijk alle spiegels op de wereld op, zijn allemaal gebarsten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahah dank je :)
Tot nog toe is nooit bewezen dat ze bestaan, maar ook niet dat ze niet bestaan. We kunnen er vanwege gebrek aan aanwijzingen uiteraard vanuit gaan dat ze niet bestaan, maar dat geldt ook voor God en voor beschavingen op andere planeten. De mogelijkheid bestaat altijd...

In zekere zin is het m.i. 't beste om in alles agnost te zijn. Zelfs in vergezochte dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zijn er alleen zeemeerminnen die vrouwelijk zijn?
Waar komen ze vandaan?
Zelfs al zijn er ook zeemeermannen..... Hoe doen die het dan? Waar komen de zeemeerkindertjes vandaan?

Als je alles gelooft wat je in filmpjes en op foto's ziet heb je misschien nog nooit gehoord van beeldmanipulatie, zoals bijvoorbeeld met Photoshop.

Jouw filmpjes zijn dus geen bewijs.

Maar dat heb je met zo veel dingen:
Het monster van Loch Ness.
De verschrikkelijk sneeuwman.

Fijn dat je gelooft in dingen die te eng zijn om te zien.
Dat houdt de verbeelding levendig en dat is gezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je alleen maar mag antwoorden als je het ook gelooft dan komen hier dus alleen maar bevestigde antwoorden waardoor je weer kan aannemen: "iedereen op GV gelooft in zeemeerminnen". Helaas mag ik dus geen antwoord geven op deze vraag. Jammer :-(.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bestaan van zeemeerminnen zoals in de legendes (half vis, half mens) zou de evolutietheorie ontkrachten - het is evolutionair-biologisch gezien onmogelijk dat ze bestaan, omdat het eigenschappen van compleet verschillende groepen combineert.

Wat wel bestaat, is sirenomelia, waarin de ontwikkeling van het embryo niet geheel gaat zoals het zou moeten, en de benen niet los groeien.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zal dit eens verfijnen - volledige, zelf-in-stand-houdende populaties meerminnen zijn onmogelijk. Incidentele gevallen als gevolg van atavisme zijn zeer onwaarschijnlijk, maar gezien onze oorsprong niet per sé onmogelijk. Maar die atavisme is dan zo groot, dat deze niet levensvatbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja er is een vrouw die zeer goed kan zwemmen met een prachtige zelfgemaakte zeemeerminstaart, dus ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeemeerminnen zijn maar een mythe. Eén waarvan de oorsprong niet heel lastig is te verklaren.

Scheepsbemanningen, die toch al tegen het labiele aan zaten door gebrek aan bepaalde voedingsstoffen of simpele honger en dorst, zagen langgerekte zeezoogdieren (bijvoorbeeld lamantijnen of zeekoeien) in het water. Ze vingen daarbij ook een glimps op van de tepels die de vrouwtjes van deze soorten hebben, anders dan alle vissen die deze zeelui ooit hadden gezien.

In die omstandigheden is een fout snel gemaakt.

Over je 'bewijs': ik heb heel wat fictiefilms gezien waarin een stuk realistischer beelden van meerminnen voorkomen. Of van monsters, aliens etc. Die realistischer beelden beschouw ik niet als 'bewijs' van het bestaan van meerminnen, monsters en aliens.

Waarom zou ik deze YouTube-broddelwerkjes dan wel zien als bewijs? Alleen omdat de maker *zegt* dat deze beelden echt zijn? Het enige dat ik heb, is het woord van de maker dat de beelden niet gemanipuleerd zijn. Dat is geen bewijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja of je maakt er een filosofische vraag van: ,, Zijn zeemeerminnen er niet omdat we ze niet zien? '' of ,,Bestaan ze niet omdat we er niet in geloven?''

Toegevoegd na 30 seconden:
wat een nutteloos antwoord btw:p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er worden wel mensen als zeemeerminnen geboren met 2 benen aan elkaar geplakt maar dat ze in de water leven nee dat is allemaal een mythe.