waar kan je alle wetenschappelijke onderzoeken in verband met dieren vinden?

ik zou mijn kennis over dieren vergroten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Tja, voor alle wetenschappelijke onderzoeken over dieren zou je Google Scholar kunnen raadplegen, of een wetenschappelijke indexeerder zoals ISI Web of Science of PubMed. Maar ... de meeste wetenschappelijke artikelen zijn alleen toegankelijk voor wie een abonnement bij de wetenschappelijke uitgevers heeft ... Ik neem aan dat je zelf niet in de wetenschap zit, dus dat is dan geen optie. Verder zijn de meeste wetenschappelijke artikelen nauwelijks te lezen voor de niet-ingewijden. Als ik jou was zou ik met wikipedia beginnen: aardig up to date, goed leesbaar, en de bronnen staat er bij zodat je verder kunt duiken. Als je iets specifieks wilt weten moet je maar even gillen dan wil ik wel even voor je zoeken.