welke vogels zijn dit?

ik ben niet thuis in de vogel wereld en heb dan ook geen flauw benul welke ik nu geshoten heb, met camera natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
anneliez
10 jaar geleden
koop gewoon eens een simpel boekje over vogels, bij de witteboekenwinkel al voor een paar euro, best leuk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet eens een boek nodig, Op internet vind je vogels zat.
http://vogelvisie.nl/

Antwoorden (2)

Op de bovenste foto staat een Boomklever, op de onderste een Koolmees.
Z512099
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Klopt helemaal +
Ivana
10 jaar geleden
o.k. plus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag bronnen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal goed.
De tweede lijkt me een mannelijk koolmeesje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje bij de koolmezen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die heeft een bredere band zwart aan de borst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ben je geïntereseerd in vogels? Ga hier dan misschien eens kijken.
http://www.allesovervogels.com/
je mag ook altijd nog vragen stellen want ik ken wel wat over vogels.