Een Katir!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +1, voor je turkse les...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neeee, een Katir krijg je als je een kat met een stier kruist!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihih lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(afkorting van lolliefant)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4GGLR_nlNL266NL266&q=katir&um=1&ie=UTF-8&ei=mwCcS7GuLYyTjAfmzsinDA&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBIQsAQwAA
En een plus omdat ik niet wist war een Katir was en nu weet wat het is.

Andere antwoorden (10)

Een Muildier en die kun je niet kruisen want die is onvruchtbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een muildier.

Toegevoegd na 25 minuten:
of muilezel, goed? :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een muilezel, en die kan zich weer niet voortpanten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ had je al, kijk maar bij je eigen antwoord (:
Een muilezel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een muildier (paardenmerrie en ezelhengst)

Een muilezel (ezelmerrie en paardenhengst)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan krijg je een muilezel. Zie link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het al lukt, dan ontstaat hieruit de muilezel.
jc54
14 jaar geleden
Als ze tegelijkertijd op dezelfde kruising zijn :Een botsing!
Maar ohne Spatz,dan wordt het of een muildier of een muilezel,dat ligt aan het geslacht der onderhavige dieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je krijgt dan een muilezel. Een kruising van een paardenhengst en een ezelin. Deze krusing wordt F! Hybride genoemd. Andersom kan het ook een kruising van een merrie met een mannetjes ezel zijn. Dan krijg je de muilezel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een muildier is een kruising tussen een paardenmerrie en een ezelhengst. Vaak zijn nakomelingen uit zo’n kruising onvruchtbaar. Op die manier voorkomt de natuur dat verschillende soorten succesvol met elkaar gaan kruisen.