Geleidt vet goed?

Bij een tv-programma worden regelmatig mensen onder stroom gezet door middel van antiblafbanden. het lijkt of mensen met overgewicht hier meer last van hebben dan mensen zonder overgewicht. is dit toeval, of is er een meer logische verklaring voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
2.5K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Wat voor TV programma is dat?
Klinkt als marteling, lijkt me een beetje een gestoord programma...of ligt dat aan mij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Killer karaoke. Daarbij laten mensen zich inderdaad vrijwillig tot op zekere hoogte martelen terwijl ze moeten blijven zingen. Daar kunnen ze dan geld mee winnen

Antwoorden (1)

Last is een zeer betrekkelijk en persoonlijk begrip.
Vet geleidt elektrische stroom niet goed. Dus daar ligt het niet aan.
Een (vergezochte) verklaring kan zijn dat ze sowieso gevoeliger zijn dan anderen, reden waarom ze zoveel gevoel moeten wegeten. (?)
Reddie