als e sterft, komen er dan maden etc uit je lichaam?

een vegan ex kennis van mij, is ervan overtuig dat, omdat "wij"de vleeseters maden en parasieten in ons lijf hebben, er altijd maden en ander vieze beesten uit ons lijf komen als we overleden zijn. Ik ben van mening dat de maden en vliegen etc worden aangetrokken door een lijk maar niet dat ze vanuit het lijk zelf komen. Wat is waar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
6.2K
Cryofiel
10 jaar geleden
Gelooft die ex-kennis dat er taugé en sojabonen uit zijn lichaam zullen groeien als hij dood is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee dat geloof ik dan weer niet maar t zou me niet verbazen, die persoon, een zij, hamerde er steeds op dat wij werden opgegeten van binnen nu en dan later via die manier door de parasieten die we dus , volgens haar, in ons hebben. (zij was schoon natuurlijk, rein, puur etc, zij dronk geloof ik alleen nog maar brandnetel sap vers geperst.................... ja ja niet voor niets, ex kennis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel succes met zo'n domme kennis ;)
Ritsuka
10 jaar geleden
Ze zitten niet in je lijf, alleen een stapel bacterien die je helpen met verteren

Het beste antwoord

Maden komen van vliegen die na het overlijden eieren op het lichaam hebben gelegd.
Verder kan het ook zijn dat in landen waar geen goed leidingwatersysteem is, en men zijn drinkwater uit de rivier moet halen, mensen door dat water wel een soort larfjes in hun lijf krijgen, en die komen er vroeg of laat wel uit,
Maar dat heeft dus niets te maken met wel of geen vlees eten, maar dus met het vervuilde water
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het enig antwoord en ook antwoord op mijn vraag