Goede site om oude vwo examens te oefenen op onderwerp? In dit geval Biologie.

Hallo,

Vandaag had ik een toets van biologie. Op de toets kwamen alle vragen uit. Is er een mooie site om examenvragen te oefen die ik op onderwerp kan selecteren.
Dus: ik heb een toets over ecologie.
Ik krijg allemaal oude examenopgaven te zien over ecologie.

Zoiets als dit: http://www.natuurkundeuitgelegd.nl/examenopgaven.php

Ik zit op VWO, dus het gaat om VWO examens

Met vriendelijke groet,

Rob

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
9.6K

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, Deze had ik zelf ook al gezien. Echter is deze te beperkt. Dit is maar een klein geheel van alle ecologie vragen die ooit op examens zijn geweest. Bovendien staan hier maar enkele onderwerpen. Maar er zal wel niks beters zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jammer.
Op MyTutor.nl sorteren/selecteren ze alle examens per onderwerp voor zowel Havo als het Vwo. Ze hebben ook handige videocolleges en samenvattingen wat mij vorig jaar heel veel heeft geholpen. Bij sommige examens zijn er ook uitleg video's hoe je tot een uitwerking moet komen.

Ik weet dat jij er helaas niks meer aan hebt maar hopelijk iemand anders wel!