als iemand op oudere leeftijd wordt besneden ervaart die dan mastruberen anders ?

kortom is het gevoel / handeling anders ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
1.5K

Antwoorden (3)

Nee hoor, precies hetzelfde... Het gevoel is hetzelfde en de handeling ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, want door het volledig verwijderen van de voorhuid, wordt de eikel minder gevoelig, en zit er minder beweging in de huid rondom de penis, zodat zeker in de eerste periode het gevoel heel anders en zelfs sterk verminderd is.

Na verloop van tijd komt dit gevoel wel weer grotendeels terug, maar wanneer een man te strak besneden is en alle beweging er uit is, blijft het minder dan voorheen. In dat laatste geval kun je alleen nog masturberen met een glijmiddel, omdat de huid zelf niet meer om de penis heen en weer kan bewegen (meer zoals de huid om je vingers).

Besnijden is dan ook niet iets dat je zomaar zondermeer moet doen, maar pas wanneer dat medisch gezien noodzakelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee niet echt alleen vindt hij het al goed genoeg als je het bij de eikel doet

Toegevoegd na 53 seconden:
en er valt een handeling af