Niets, die heeft een voorraad eten bij zich bij de geboorte... Zijn taak is de bevruchting en dan is die hele mannelijke mug niet meer nodig voor de soort en sterft gewoon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allemaal vieze dingen.
Sappen uit planten en vloeistoffen die vrijkomen bij de ontbinding van plantaardig materiaal.
AWM
14 jaar geleden
Net zoals alle mannen, de krant lezen en scheten laten;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ervaring?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL.
Het antwoord slaat natuurlijk nergens op, maar omdat ik even hartelijk heb gelachen, krijg je een dikke plus van mij.
Van de mannetjesmug hebben we geen last. Die voedt zich met plantensappen en prikt ons dus niet.