Is het condoom het enige voorbehoedsmiddel wat je beschermt tegen SOA's?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (2)

Beflapje bij orale sex
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dat is feitelijk weer geen voorbehoedsmiddel lijkt mij, omdat het niet is om een zwangerschap te voorkomen.
Vrouwencondoom.
Ook zoals bij een mannencondoom is een vrouwencondoom niet honderd procent veilig, het kan steeds voorvallen dat je zwanger wordt of een soa oploopt. Bij juist gebruik van het vrouwencondoom is de kans heel erg klein dat u zwanger word of een soa oploopt tijdens het vrijen. Het vrouwen condoom is ook anders in gebruik dan een mannen condoom. Bij een mannen condoom gaat het condoom om de penis van de man. Dit is bij het vrouwencondoom anders. Het vrouwencondoom is een latex koker die in de vagina van de vrouw wordt ingebracht. Door deze manier van veilige seks heeft de penis geen contact met de vagina van de vrouw.