Wat gebeurt er met een spin die in het web van een soortgenoot komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij het lang volhoud, komt ie waarschijnlijk in het spinnes book of records. Kijk voor meer informatie op het World Wide (spinnen)Web :p Wel een leuke vraag, want ik vraag me ook ooit af als ik al die webben door elkaar heen zie, of ze nooit de draad kwijt zijn. (Hun draad dan) +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is de spin die in het vreemde web sukkelt kleiner dan de eigenaar dan word de kleinere spin zonder pardon gepakt en opgegeten.
Wat ik zelf al eens mocht meemaken was dat ik een grotere kruisspin in het web van een iets kleinere kruisspin had gezet,en de iets kleinere eigenaar van het web werd achternagezeten door de grotere kruispin die ik erin had gezet,en de grotere spin greep de eigenaar en at haar op.
Ik was toen wel nog een kind maar ik zal het nooit vergeten,nu zou ik zoiets niet meer doen maar toen leerde ik nog en ik leerde goed,heel goed.
Zo liet ik mij in die tijd ook wijsmaken dat een spin,zoals bvb de kruisspin die een web maakt net zoals alle soorten spinnen die een web maakt nooit buiten het web een prooi zullen vangen.En ik wilde daar het fijne van weten en dus ving ik twee kruisspinnen waarvan er ene iets groter was en ene iets kleiner was en ik zette ze beiden buiten het web op mijn twee blote handen die ik tegen elkaar hield,en de grote spin pakte de kleinere spin en at haar op en dit in mijn handen buiten het web om. Van die iets kleinere spin bleef niks over,zelfs de huid en poten werd opgegeten.Daarna zette ik de grote spin terug in haar eigen web en daar ging ze gewoon weer in het midden zitten wachten op prooi.

Het beste antwoord

Of hij wordt weggejaagd of opgevreten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja Bazzz dat kan ook nog ;-) eerst de pleziertjes dan weggejaagd worden of opgevreten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar goed dat spinnen geen mensen zijn hé?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
na het paren opgegeten worden?! ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vooral het pleziertje, voor maar één keer Ed.