Waarom kan een vrouw vaker een orgastme krijgen en een man meestal maar 1 of 2

de vraag spreekt wel voor zich.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
1.1K

Het beste antwoord

Als jongens in hun tienertijd zitten kunnen ze vaak twee, drie of vier keer achter elkaar klaarkomen zonder tussendoor (lang) te stoppen. Maar het aantal keren dat dit lukt is beperkt.
Als mannen ouder worden hebben ze meer tijd tussendoor nodig om te herstellen. Het is volkomen normaal dat een ouder iemand niet gelijk weer een erectie kan krijgen als hij eenmaal is klaargekomen. Bij de één zal dit een kwartier zijn, maar de ander kan een dag nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok zit wat in :)

Andere antwoorden (5)

1 of 2 keer maar, wat heb jij voor een man?

Het kan continu, als je maar weet hoe... Continu voor een of twee uren kan heel goed... En dan stop je het omdat je dan weer eens wat anders wil gaan doen... Maar dan moet je wel vrouwen kunnen vinden die hiermee om kunnen gaan of sterker nog die dat zelf ook kunnen, en die vrouwen zijn heel dun gezaaid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel dun gezaaid... je moet toch wat meer zaaien met zaad dan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat om de Kwaliteit en niet om de kwantiteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het ook aan het feit liggen dat het na 2 uur een beetje saai word als degene die denkt dat het alleen om de tijd gaat en niet om de variatie niet zo veel fantasie heeft?
Dit probleem zie je namelijk vaak bij mannen die het volgens henzelf "heel lang vol kunnen houden".
Nu kan dit bij jou persoonlijk natuurlijk anders zijn, maar meestal is het wel het geval.
Omdat een zaadlozing heel veel energie vergt. Vrouwen hoeven geen zaad te lozen en behouden daardoor meer energie na een orgasme.

(Overigens is het wel zo dat je als man met heel veel oefenen ook een orgasme kan beleven zonder zaadlozing, als je daartoe in staat bent, dan kan je het ook veel langer vol houden)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er moet toch ook weer eerst nieuw zaad gevormd worden bij de man. Dit duurt even. Hier hebben vrouwen geen last van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als de zak leeg is, is ie leeg toch ;-) even geduld ,en vrouwen hoeven niets te lozen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij lijkt dit maar zo.....