Een krokodil heeft een lange smalle bek beetje puntiger.En een alligator heeft een ronde kortere bek meer bredere kaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat zit 'm in de ogen. Bij de een zitten de ogen voorop de kop en bij de ander aan de zijkant. 'K weet even niet meer welke haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Belangrijkste verschil zit in het gebit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leefgebied, de vorm van de schedel en gebit. En de krokodil is over het algemeen groter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn compleet verschillende families van dieren, zo kunnen niet eens kruisen, zoals ezel en paard... Ze zien er behoorlijk gelijk uit, maar zijn inwendig que DNA heel erg verschillend...