Welk geluid maakt een Wezel als hij op jacht is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
7.6K

Antwoorden (4)

Een wezel is een slim dier. Die weet dat ie niks vangt als ie een portie herrie gaat zitten maken als ie jaagt. Dus is het antwoord: Niets, nada, noppes, geen enkel geluid. Hij is muisstil. Of ehhhh.... wezelstil.
11 jaar geleden
Trillende en klikkende geluiden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zelf maakt de wezel geen geluid. maar hij is zo snel dat hij zijn prooi zodanig kan afleiden met springen en op zn rug vallen. ( zie filmpje van Youtube) daarna komt hij zo dichtbij hij kan bij zn prooi. En valt dan aan. Maar er gaat eerst een heel ritueel vooraf alsof hij breakdanced.

zie filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=xsGs6oEGxJM&feature=related
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij gaat achter de struiken zitten,en doet het geluid van een bloemkool na.GRAPJE!!
een roofdier,maakt zich tijdens de jacht,in het zicht van zijn prooi zo klein mogelijk.
tijdens het benaderen als de wezel heel dicht bij is,maakt die een soort sissend geluid.een kat doet dat ook