Wat is dit voor dier?

Ik weet dat het een woestijnmuis is, maar wat vooreen, er zijn zoveel soorten woestijnmuizen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja daarom wil ik weten hoe hij heet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk beest! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier nog een leuk plaatje http://1.bp.blogspot.com/_WK7Uj3Di2NY/SXmvpjpLmYI/AAAAAAAAALA/Wgj46HsrQRA/s320/euchoreutes_naso_MANO.jpg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha, die is ook geweldig!

Antwoorden (2)

Het is waarschijnlijk een grootoorspringmuis (Euchoreutes naso).
Hele leuke diertjes en de grote van de oren kan erg per individu schelen, deze heeft erg grote oren. Ook voor deze soort. Ik vraag me ook af of niet een deel trucage is. Maar dat ter zijde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mee eens dus +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Familie jebos'a is een ontzettend groot en je antwoord is dus niet bepaald specifiek. Dit is het zelfde als zeggen dat iets een halfaap is. of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uitgebreid is het een langoor jerboa
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een watte?? Langoor jerboa, nooit van gehoord.... even een kleine tip: namen van diersoorten kun je niet zomaar letterlijk vanuit het Engels naar het Nederlands vertalen. Soms gaat het goed, vaak niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om verwarring te voorkomen hebben ze wetenschappelijke namen bedacht :) (al zijn sommige ook erg verwarrend!)