Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik nu boven in de lucht zou zweven, tussen die koude/warme stromen etc. die botsen, wat zou ik dan tegenkomen?

Zou het gevaarlijk zijn? Kun je daar iets zien? Wat zou je zien als je helemaal boven de wolken zweeft, dus eigenlijk op het onweer zelf neerkijkt... Ik ben benieuwd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
827

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Hahha onweer,bliksemnn

Toegevoegd na 54 seconden:
Een light flits ofso
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dan kun je niets zien. In de wolken zie je niets.
Maar als je boven onweerswolken vliegt heb je een prachtig uitzicht:
(Lees meer...)
12 jaar geleden
ja het kan gevaarlijk zijn want je kan van de ene luchtstroom in de andere vallen als het verschil te extreem is. je dondert dan een stuk naar beneden als het ware. als je zwaar genoeg zou zijn zal je door de andere luchtstromen heen vallen.

zweef je wat verder boven de aarde dan kan je hele bijzondere dingen waarnemen.

weleens gehoord van een 'sprite bliksem'? hiervoor moet je geen hoogtevrees hebben (tussen de 40 en 90 km boven de aarde)
het zijn ook ontladingen, maar met een rode kleur.

zie de link voor meer info over 'sprite bliksem', ook wel bliksem boven bliksem genoemd.

of het gevaarlijk is als je erin zit weet ik niet, maar zou het niet uittesten want het fijne weet men er nog niet helemaal van. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding