Deze beestjes hebben nesten of wel bijenkorven waar de bijen in wonen en hun honing in verzamelen en de koningin van het volk woont. Wespen hebben ook een soort korven.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helemaal eens met Ronoron1212, en ik heb nog een toevoeging.

Ik had eens een raampje in de badkamer openstaan toen het keihard begon te gieten.
Kwam de badkamer in, en merkte na een tijdje dat het plafond helemaal vol met wespen zat. Blijkbaar zat er een nest bij het huis, en kwamen ze binnen even schuilen omdat ze het in hun nest niet droog hielden.

Ze deden verder niets, bleven gewoon rustig op het plafond zitten.
Toen de hoosbui over was ging ik weer kijken, en weg waren ze allemaal.

Toegevoegd na 48 seconden:
Sorry voor de typefout Ronron1212;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
ik zou helemaal panisch worden als ik dat zou hebben.