Zitten de slapen vlakbij je ooghoeken of meer aan de zijkanten van het voorhoofd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
4.4K

Het beste antwoord

Zie de afbeelding dat is het slaapbeen, het is het grote roze deel in het midden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het is dus de zijkant van je hoofd en begint een stukje na je ogen en het randje bot wat je voelt naast je ogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meer aan de zijkant dan vlakbij je ooghoeken. Als je een niet al te dikke huid hebt kan je voelen waar het zit, want er zit een soort gleuf.
Amadea
11 jaar geleden
je slapen zitten tussen je ooghoeken en je oren iets hoger dan je oogleden zitten.