Wat is dit voor een dier in het volgende filmpje?

Of is het een mens?

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry vergeten:

http://www.youtube.com/watch?v=F4u4nEd6UuI&feature=related

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Dat is een mens die op handen en voeten loopt, met de buik omhoog. Doek over de kop, kleren raar aan, abominabel slecht camerawerk en de hoax is compleet.

Heel knappe maar zeer ongelukkige manier van lopen. Probeer het maar eens; moet je knap lenig voor zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, en hoewel het heel slecht te zien is, lijken de voeten in zeer ongelukig schoeisel te zijn gepropt, vermoedelijk omdat naar buiten staande voeten wel HEEL erg op zou vallen.

Toegevoegd na 5 minuten:
We kennen deze figuur als een variant de 'spider-walk', en het levert erg grappige effecten op. Feitelij is de loophouding hetzelfde, maar zijn in jouw filmpje de armen niet boven het hoofd maar naar achteren geplaatst. Dat maakt het vermoedelijk iets makkelijker zo te lopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je 'de mens' er eenmaal in ontdekt hebt, snap je ook niet hoe je er ooit iets raars in hebt kunnen zien.
Het effect wordt trouwens nog wel verhoogd doordat het een heel erg máger mens is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo denk ik er ook over Cica,Volgens mij is is dit een mens die geboren geboren is met de knieën aan de verkeerde kant waardoor de benen in de andere richting plooien dan bij ons.
Dat verklaard ook waarom hij toch kan lopen met zijn tenen naar voor en niet met zijn hielen naar voor.
Geen trucage dus.
En dat zie je ook aan de stand van de handen en de ellebogen,want vooral die tonen aan dat hij niet buik naar boven loopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na vele malen bekeken te hebben van he filmpje en jouw antwoord heb ik de 'de mens' erin kunnen ontdekken. En idd begrijp ik niet hoe ik er ooit iets raar in heb kunnen zien! Dacht eerst aan een dier die de mensen aangekleed hadden, maar nee dus. Bedankt Marleen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Cica ; het zou een mismaakt mens kunnen zijn, maar ik hou het toch op een trucje. ZO beroerd is de gezondheidszorg in Turkije nu ook weer niet meer ; middeleeuws. Maar het zou kunnen ; helaas zou alleen een scherpere video uitsluitsel kunnen geven - en ik denk niet dat het toeval is dat het beeldmateriaal ZO beroerd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De gezondheidszorg in Turkije is juist uitstekend, op sommige medische gebieden zijn ze ook veel verder dan ons. Alleen moet je wel geld hebben natuurlijk wil je er gebruik van kunnen maken...