Is er grote kans bij een operatie aan je knie (waarbij ze je knieschijf verplaatsen) dat je lijst krijgt van je kraakbeen?

Of is het maar als waarschuwing, dat het maar bij enkele gebeurt dat je er veel last van gaat krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik neem even aan dat je dezelfde operatie krijgt als die ik in maart gehad heb. Een patella luxatie, dus dat ze de pees onder je knie verplaatsen en daarna opnieuw met pinnen vastzetten. Ik weet niet waarom ze dit bij jou gaan doen, maar bij mij stond mijn knieschijf te hoog.. Ik heb geen last van mijn kraakbeen, maar ik ben nog druk bezig met revalideren.. Daarnaast ben ik hier verder ook niet voor gewaarschuwd ofzo door mijn arts. Misschien een betere site voor je om meer lotgenoten info te krijgen: http://www.knie.nl/lotgenoten/default.asp Toegevoegd na 2 minuten: Overigens, ik ben wel gewaarschuwd dat de klachten ook erger konden worden. Maar dat is een risico dat overal aan hangt in mijn opini. :) Ik vond 75% kans op beterschap een goede mogelijkheid tegenover een leven vol met pijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100