Wat voor insect is dit

Het is 2/3 mm groot en zit door het hele huis.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

Het lijkt een snuitkevertje te zijn, maar dat is een gigantische familie met ontzettend veel leden, dus ik ga nog even verder voor je zoeken.....

Toegevoegd na 1 minuut:
Het kan ook een boktorretje zijn en dan ben je verder van huis....(houtworm).
Heb je wellicht een foto van het diertje op zijn pootjes, en met de macro-stand gefotografeerd ?? Zo is het heel erg gokken....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Zo te zien is het een snuitkevertje Marleen want je ziet duidelijk de lange snuit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was dan ook mijn eerste ingeving, maar de foto is ZO onduidelijk, dat kan ook zomaar een pootje of voelspriet zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat stukje snuit is duidelijk dikker en je ziet aan het begin een oogje zitten.