Welk hondenras is deze hond?

Ik heb een foto van een hond bijgevoegd, ik zou het op prijs stellen als iemand wist welk ras deze hond is (: alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt op een Newfoundlander,maar die heeft geen blauwe ogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee maar hij is zooo schattig!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een Newfoundlander,zag net op internet wat foto's inclusief de blauwe ogen.

Antwoorden (1)

Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik denk dat het een bruine Newfoundlander pup is ... Vergeef me als ik het mis heb ...
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik ook al,maar met blauwe ogen?
MissBiggie
12 jaar geleden
Ja, puppies hebben ook blauwe ogen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker weten dat het een Newfoundlander is,ik zag net een pup op het net met blauwe ogen,dit hoort misschien bij dit ras als ze pup zijn want niet elk ras heeft pups met blauwe ogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is bekend dat de ogenkleur van jongen nog veranderen,zowel bij honden als bij katten is dat zo.