Komen sexuele afwijkingen als fetishisme, travestie en verslaving aan SM of kijken naar sex alleen bij mannen voor?

Pedofilie is al eens besproken op GV, maar hoe zit het met andere 'afwijkingen'?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.3K
Ritsuka
12 jaar geleden
Er zijn ook wel vrouwen die aan SM doen, anders zou het alleen bij mannen onderling zijn, haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijken naar sex: een afwijking. . .
Reddie
12 jaar geleden
Vrouwen in mannenkleren zijn er ook. Alleen valt dat helemaal niet op. En er valt niemand over.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
het is een afwijking om te denken dat kijken naar seks een afwijking is

Het beste antwoord

De hersenafwijkingen voor echte afwijkingen (vreemde fetishes) zullen bij beide sexen ongeveer even veel kunnen voorkomen, maar de sexuele drive wordt aangestuurd door testosteron dat in veel hogere concentraties bij mannen voorkomt. Daarom is het een "mannen"probleem denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het zal evenveel voorkomen, maar misschien minder opvallen. Een vrouw in pantalon en colbert is veel algemener geaccepteerd dan een man in een rok. Niemand vraagt zich af waarom ze dat doet
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
de vraag ging niet alleen over fetishen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt.