Niet heel lang. Het is namelijk een zoogdier net zoals de mens. Hij kan dus niet onder water ademen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15 min om precies te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een dolfijn ademt met zijn neus, ook wel blaasgat genoemd. Een dolfijn komt normaalgesproken elke minuut boven om adem te halen, maar als het nodig is kan bijvoorbeeld een tuimelaar ongeveer 15 minuten onder water blijven. Hoelang een dolfijn onder water kan blijven verschilt natuurlijk van soort tot soort.