waar komen die kleine bultjes ter grote van kippevel mar dan jeukend en rood achtig vandaan na de sex?

mijn vriendin en ik hebben na de sex nogal welleens last van vreemde bultjes op onze boven benen en onderbuik
ze zijn rood klein en t lijkt op een soort uitslag
maar ik denk niet dat we beide allergisch zijn voor sex, tog?
Wat kan dit zijn?
En is er iets wat wij kunnen doen daar tegen?
(dus of voorkomen of daarna)
( voor de slimmeriken onder ons het zijn geen wratjes want na een dag of 2 zijn ze weer weg)
eerst dacht ik misschien schuren we elkaar dmv schaamhaar mar dat is het ook niet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk kun je hier het best mee naar de huisarts gaan.