Als je iemand zou injecteren met een hoge dosis glucagon, zou die persoon dan heel erg veel afvallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.4K

Het beste antwoord

Nee het is zelfs erg gevaalijk, je zou er hyperglykemie van kunnen krijgen den in ernstige gevallen van in een coma kunnen belanden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Excuses voor de spelfouten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij valt er wel erg van af....na zijn/haar dood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van glucagon val je niet af. Glucagon is een noodoplossing voor mensen met een extreem laag glucosegehalte in het bloed. Bij normale bloedwaarden zal de glucose stijgen. Dood zal je er niet van gaan. Ons lichaam kan bijzonder veel hebben. Ik heb zelf wel bloedsuikerwaarden van boven 35 gemeten( normaal tussen 4 en 8). Ben je in Jou vraag niet in de war met insuline?

Dus, nee. Je valt niet af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt ook gesproken over een HOGE dosis en en wordt niet bij vermeld, hoe hoog. Als zo'n dosis extreem hoog is, en vaak herhaald wordt kan dat wel degelijk.
Maar een normale dosis,die zich in een capsule bevindt kan geen kwaad, integendeel.