wat is de voedselkringloop van de amoerluipaard?

ik moet dat weten voor mijn spreekbeurt van de amoerluipaard

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.4K

Antwoorden (1)

Het voedselweb:

Consument 2e orde: amoerluipaard
Consument 1e orde: hert/konijn
Producent: verschillende soorten planten

De voedselkringloop is een standaard iets, met producenten, consumenten en reducenten. De voedselkringloop van een bepaald dier bestaat dus niet.

Toegevoegd na 11 minuten:
Er is groot verschil tussen een:
Voedselrelatie: twee organismen waarvan een de ander opeet (schaap en wolf)
Voedselketen: een rij voedselrelaties (plankton - krill - vis - zeehond - haai)
Voedselweb/net: alle voedselketens van een biotoop, zie onderste plaatje
Voedselkringloop: zie eerste plaatje