Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

het is wat ze dronken toen ze nog heerlijk warm en geborgen bij mama lagen te zuigen.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jij zegt dat ze het lekker vinden, dat zeg ik niet... Ik zeg dat ze het wel lusten en niet laten staan...

Ik kan aan dieren geen menselijke eigenschappen verlenen... Dus ik kan niet zeggen of ze iets lekker vinden... Ze drinken de melk, dus ze voeden zich ermee, maar verder kan ik niet gaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel dieren houden van melk, bijv. onze hond is er ook helemaal dol op (helaas, voor haar, krijgt ze het amper).

Het is gewoon voedzaam voor katten, omdat er eiwit en vet inzit, en daarom drinken ze het dus ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Melk van koeien is niet persé goed voor katten. Het is ook weer niet meteen giftig.
Soms worden dieren en mensen gewaarschuwd voor een giftige substantie door de vieze smaak maar soms ook niet.
Mijn kat houdt ook van smerig water in de straat. Dat zal te maken hebben met overleven. Als mensen maar honger of dorst genoeg hebben eten ze ook uit de vuilnisbakken of goten. Dieren weten niet dat dat niet goed voor ze is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding