Wat is dit voor dier? Zie afbeelding.

Toegevoegd na 2 minuten:
Afbeelding komt eraan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Het is een werk van de Australische kunstenares Patricia Piccinini genaamd: The Young Family.

Het is een onderdeel van een expositie genaamd We Are Family.

Toegevoegd na 49 seconden:
De expositie was in 2003, hier is haar site: http://www.patriciapiccinini.net/wearefamily/index.php?sec=yf&pg=01
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Klopt. Daar was trouwens heel makkelijk achter te komen - gewoon zoeken op het plaatje dat bij de vraag is gevoegd. URL van het plaatje is
http://bin.ilsemedia.nl/m/m1eyw4owjoe9.png Dit plak je in het URL-zoekveld van
http://www.tineye.com/ . En ziedaar: meer dan 200 treffers.
Cryofiel
12 jaar geleden
+ voor Kimath trouwens.
Kimath
12 jaar geleden
Ik opende Google Images in een nieuw tabblad, en sleepte gewoon de afbeelding er naartoe :)
Cryofiel
12 jaar geleden
Hee, dat werkt! Ook bij TinEye! (Mijn favoriet, ik probeer Google te mijden.) Weer wat nuttigs geleerd - dank daarvoor!

Andere antwoorden (7)

Is blijkbaar een van klei gemaakt kunstwerk, waarbij een mengelmoes is gemaakt van vrouw, reu en varken met bigpupbabietjes.

Toegevoegd na 10 minuten:
Geen reu natuurlijk, maar een teef...!
Amadea
12 jaar geleden
Het lijkt mij een zelfgefabriceerd en niet-bestaand dier dat als kunstwerk is gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ManBear?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een kunstwerk, weet de naam van de artiest niet meer maar ze heeft meer van die rare sculpturen gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar naam is Patricia Piccinini:
http://www.livescience.com/5662-human-dog-hybrid-hoax.html
sculpture by artist Patricia Piccinini, from her 2003 exhibition "We Are Family."
Amadea
12 jaar geleden
Hier wat makkelijker leesbare informatie over het kunstwerk: http://varkenverbeeld.blogspot.com/2010/09/patricia-piccinini.html
Het is duidelijk geen dier, maar iets dat is ingegeven door de menselijke fantasie.
Noem het een beeldengroep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Dit is een hongaarse buffelhondmens ! Er leven nog maar twee soorten van. 2004 was de 3de soort overleden.. Mooi exemplaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig antwoord + punt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is de andere soort van de zojuist genoemde soort dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen wonder dat er geen link bij staat van een buffelhondmens, de enige link die ik kan vinden is de link naar deze vraag op deze site. Weer een nieuwe ontdekking....Columbus krijgt concurrentie....
Tis een manbearpig :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk hè,Southpark?^_^)
maarre..geen antwoord dit.