Ja, want alle zoogdieren hebben een navel en een neushoorn is een zoogdier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb dat niet zelf gecontroleerd, maar afgaande op het feit dat alle zoogdieren middels de navelstreng met hun moeder verbonden zijn geweest en dat de neushoorn een zoogdier is, moet de conclusie luiden: Ja , de neushoorn heeft een navel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, natuurlijk! Waar dacht je dan dat een ongeboren neushoorn aan vastzit in de baarmoeder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onvriendelijk antwoord, negative klank -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk...
amigo
12 jaar geleden
nou ter compensatie dan een +, ik vind het wel een aardige toon voor bij deze vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, helemaal ongelijk heeft huvie natuurlijk ook weer niet, hoewel de manier waarop je leest een rol speelt. Probleem is dat het non-verbale stukje communicatie, mimiek en stembuiging, ontbreekt waardoor net de ironie gemist wordt, die ik hier bedoeld had. Dank voor de plussen van degenen die mij kennelijk iets beter kennen. :-)