als je deo op een spin spuit is de spin dan alleen tijdelijk verstijfd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
20.6K

Het beste antwoord

In een deodorant zit meestal veel alcohol en spinnen en insecten kunnen daar niet erg goed tegen. Als de damp lang genoeg blijft hangen, b.v. als je er een glas overheen zet, gaat hij al snel dood. Tocht het een beetje dan kan de spin wel weer bij komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee niet alleen dat, hij ruikt ook nog eens heerlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet bepaald het antwoord waar de vraagsteller op doelt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel goed voor de slappe lach hier :) Kon ik wel even gebruiken met mijn griephoofd, dus een +
Nee hoor, hij komt wel weer bij zijn positieven. Net als mensen, die verstijven ook van sommige deo's, maar dat is alleen maar handig, heb je er ook geen last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die kans zit er wel in,
maar als je dan toch spuit, waarom spuit je dan niet met insectenspray, die is daar speciaal voor en dan weet je zeker dat de spin dood is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De spin zal waarschijnlijk weer wakker worden.
Het is niet alleen de alcohol wat hem verdooft maar meer de kou die uit de spuitbus komt.
En het zou mij niets verbazen als je de spin hier kwaad mee doet.
Denk aan zijn ogen bijvoorbeeld.
Kans dat ze bevriezen is niet uitgesloten en dan is de spin blind.
Dus gewoon niet doen.
Waarom zou je spinnen verdoven met een deo,het zijn nuttige beesten,dus gewoon buiten zetten als je er last van hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ik ben als de dood voor spinnen maar buiten mogen hun goeie gang gaan. De afgelopen dagen zijn hier buiten duizenden kleine vliegjes en muggen, vooral in de avond. Gisteren keek ik eens even goed rond buiten en zag honderden spinnenwebben propvol met die kleine vliegjes en mugjes. Je moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als er geen spinnen meer zijn.
Stel je spuit deo (wat je nu ook al doet hoop ik) in je oksel en het word wit dat blijft de spin beslist bevriezen