Ik beperk me hier maar even tot de top drie.
In de link die ik in de bron zet kun je de overige 7 zelf wel op volgorde zetten:

Op 1 staat de Roodstaart buizerd met een topsnelheid van 195 km/u.
Dan de stekelstaartgierzwaluw (170 km/u).
Fregatvogel (153 km/u)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De roodstaart buizerd lijkt achteruit te gaan als je de slechtvalk in een duik ziet gaan... XP
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, in een duik...

Andere antwoorden (1)

Hier heb ik een link waar het allemaal in staat.
Het staat helaas niet op volgorde...

Toegevoegd na 2 minuten:
De slechtvalk is het allersnelst met een topsnelheid (tijdens een duik) van 250 tot 300 km/uur