De vulva is het uitwendige deel van het vrouwelijke geslachtsorgaan. Hiertoe behoren de schaamlippen, de clitoris, de uitgang van de urinebuis en de opening van de vagina.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

het vrouwelijk geslachtsorgaan (mens en dier)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vaginale opening.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Be educated
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vulva is ook het oud Ijslandse woord voor heks.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een zweeds automerk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Interne structuur van het vrouwelijk voortplantingsorgaan, bestaande uit de ingangskanalen, spermathecae en bevruchtingskanalen (bij enteligyne spinnen); interne genitalia bestaande uit de ingangskanalen en spermathecae (bij haplogyne spinnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je daar nou echt helemaal goeievraag voor nodig??
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vulva&meta=
Genoeg betekenissen lijkt me