Weet iemand nog een goed boek over abiogenese?

Engels/Nederlands maakt niet uit.
En weet iemand of: "The beginning of cellular life" een goed boek is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Ik ken eigenlijk alleen : Earth, evolution of a habitable world" waarin dit uitgebreid gehandeld wordt.

Een titel die ik niet ken maar er veelbelovend uitziet is : The Emergence of Life: From Chemical Origins to Synthetic Biology

Niet allemaal even toegankelijke kost trouwens, maar zeker het lezen waard. De titel die je noemt, ken ik helaas niet. Volgens mij bedoel je ' Beginnings of cellular life'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die bedoel ik inderdaad! En bedankt voor de aanraders, ik zal ze zeker even bekijken.