Van welke dier of tewel beest is dat zo, tijdens paren mekaar in de ogen kunnen kijken?

Dus het normale standje van mensen.!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hét 'normale standje van mensen'? Jochie, je hebt nog een hoop te leren. Er bestaat geen 'het normale standje van mensen'. Kijk eens wat verder dan alleen de missionarishouding, er gaat een wereld voor je open. En ook niet onbelangrijk: óók voor je partner!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dit als voorbeeld bedoeld ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zich best wel een aparte vraag, want ik denk niet dat er veel diersoorten zijn die elkaar in de ogen kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@loes: Dat snap ik, maar het is tekenend dat babyfaced blijkbaar een sekspositie ziet als 'het normale standje van mensen'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus het normale standje van mensen.??? Een verschil in leestekens is een wereld van verschil :-))

Het beste antwoord

Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij ook het enige dier wat het zo doet +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad... +1

Andere antwoorden (5)

Het vrouwtje kijkt nu even in de camera, maar ze kán zo even acherom kijken in de ogen van haar mannetje.
Als 'ie maar lang genoeg is (de nek).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
'n goeie, toet, +1 :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nog even aan het zoeken wat een bonobo is...
of liever gezegd: twee bonobo's...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Toet: Briljant
Enne.. een bonobo is een soortement van gorilla.
Rieneke1
14 jaar geleden
nee joh c4th, meer een soort chimp :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had een foto waarbij ze omkijkt toch overtuigender gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even je fantasie gebruiken feniks... hoort er ook bij ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@rieneke: sorry.. had inderdaad chimp willen schrijven, maar dacht ondertussen weer aan mijn ontmoeting met de gorilla's in Oeganda, zo'n 2 jaar geleden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Bepaalde mensen toch ook?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, alle bonobo's aan de breezers?
Ik heb het gorilla's zien doen op mijn 'Mensjes"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige dieren met ogen op steeltjes kunnen elkaar tijdens het intiem samen zijn in de ogen kijken,ook al doen ze het niet face to face!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Orka's kijken elkaar aan..
http://www.ongein.nl/plaatje------zeer-verontrustend-----10700.aspx

Toegevoegd na 2 minuten:
nieuwe poging
http://www.ongein.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OEPS.... Deze pagina bestaat niet meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe nog een poging :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is dan zeker een orka die een geslachtsverplaatsing heeft ondergaan en elkaar in de ogen kijken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de link
Volgens mij moet het mannetje rustig aan doen, anders ligt 'ie op de grond na een harde knal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@hufkens, juist, dat is um.. ;)
Bedankt
dolfijnen

Toegevoegd na 13 minuten:
slangen