welke schoenen zweten het meest?

hoge schoenen, schoenen met een bepaalde zool, schoenen die krap zitten of juist laarzen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoenen zweten niet -_-

Het beste antwoord

Schoenen, die gemaakt zijn van niet natuurlijke materialen, waardoor ze niet goed ventileren.

Denk bijv aan sportschoenen met veel kunststof.

Daarnaast zweet je in een hoge schoen uiteraard meer dan in een lage schoen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in jouw antwoord staat alles wat ik moest weten
bedankt :)

Andere antwoorden (7)

plastic schoenen, de dichte dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn leger kisten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoge dus ;-)
Krappe hoge schoenen die van een soort kunststof materiaal zijn gemaakt.
In een wat ruimere schoen zou je voet nog enigzins kunnen "ademen".
Als je dan ook nog synthetische sokken aandoet,drijf je binnen korte tijd in je schoenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoenen zweten niet haha. Ik denk zelf schoenen die krap zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah ik weet maar ik ben het woordje 'in'vergeten
slordigheids foutje
Suède schoenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan voor iedereen weer anders zijn en daarom is je vraag niet 1-2-3 te beantwoorden.
Belangrijk is juiste pasvorm niet te krap maar ook niet te groot.
Ander punt wat heel belangrijk is is de keuze van je sokken/kousen die kunnen zeer bepalend zijn (wollen/katoenen)en ook dat is voor iedereen anders dus dat moet je uitproberen.Verder als je veel last ervan hebt dan niet elke dag dezelfde schoenen dragen maar wisselen zodat je schoenen ook goed kunnen(uit)luchten.
Je kan spray kopen om je schoenen na t dragen mee in te spuiten ook (even navragen bij een goede schoenenwinkel).Tevens heb je voetensprays waar vele mensen baat bij hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rubberlaarzen.
Vergeleken daarbij zijn zelfs legerkistjes en plastic pumbs bijna een verádeming. Met regenlaarzen heb je echt in no time twee voetenbadjes, vooral als de schachten aansluiten op je been.