Daar kunnen ze lekker gaan liggen en slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nieuwsgierigheid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze kat doet dat inderdaad ook altijd.
Hij vind het lekker knus, en ook spannend.
Verder kan hij slapen, en heeft hij rust...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
katten vinden dat een lekkere ondergrond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is het einde voor een kat! :)

het geeft nieuwe interessante geuren, een verstopholletje om te pitten, en een uitvalsbasis voor een uitval.

kasten zijn trouwens ook populair, als je die een microseconde open hebt zitten ze er al in :)
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies! En eruit komen ho maar. ;)
Elke kat houdt van veiligheid. Dus met hun rug gedekt onder een tafel of in een tas of een doos. Aan alle kanten beschermd behalve voor zich uit. Zij willen wel zien om zich heen. En direct kunnen vluchten. Verder heeft een kat een gezellig, knus karakter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een doos kan zich in principe die ooit verspeelde prooi ophouden. Als die er na grondige inspectie niet in blijkt te zitten kan je nog even over de rand kijken of hij niet aan de andere kant zit of een nietsvermoedende collega een mep verkopen. Als je daar moe van bent geworden kun je een tochtvrij dutje doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een kat in een doos zit heeft hij de ervaring dat hij om zig heen niks ziet,dat geeft hem een nestgevoel en tevens een gevoel van veiligheid,want wat hij niet ziet kan ook hem niet zien en hem dus ook niet pakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
katten houden volgens mij van veilige holletjes en ze zijn ook heel nieuwsgierig, daarom zijn tassen en dozen zo spannend!