Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Toen ik 12 maanden oud was klom ik de box uit, gebeurt dit vaker rond deze leeftijd?

Ik zette de spijlen van de box vast tussen mijn tenen en zo klom ik uit de box en daalde zo ook weer in vrijheid naar beneden. Gebeurt het vaker wanner babys rond de 12 maanden zijn dat ze de box uit klimmen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
632

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het gebeurt, maar niet vaak. Je was blijkbaar een creatief en lenig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, mijn jongste zoon was ook zo'n aapje. Hij liep ook al toen hij 10 maanden oud was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat deed mijn zoontje ook toen hij 12 maanden was ja. Maar hij was vrij snel volgens mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zoontje deed dat ook zo vroeg. Althans voor een jongen is dat vroeg, meiden zijn meestal sneller.
Met 11 maanden had hij door hoe het moest. Hij zat lekker te spelen in zijn box en ineens zat hij bij me in de keuken. Toen ik in zijn box keek, zag ik dat hij zijn speelgoed en knuffels erbovenop gestapeld had en dit had hij als een soort trapje gebruikt om omhoog te klimmen. Een week later liep hij. Hij hoorde de poes van oma met haar belletje rinkelen in de achterkamer en hij liep er zo naar toe. Ja, zo'n dreumes stelt je dan vaak voor verrassingen! ;p
(Lees meer...)
amc
12 jaar geleden
Ha,ja!Mijn broertje klom met 10 maanden al zelf uit de box en ik met 11 maanden.
Zo vlot was jij dus niet,ha,ha!;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding