Wat voor soort vliegende vis is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of is het een zwemmende vogel??? :$ xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee. gewoon niet.

Het beste antwoord

Dit is de Cheilopogon exsiliens, volgens mij.

Op deze: http://www.fishbase.org/summary/speciessummary.php?id=1027 site vind je meer informatie over deze vliegende vis soort, zoals zijn leefomgeving, grote en meer weetjes. Wel in het Engels, mocht dat een probleem zijn geef dat dan even aan, dan vertaal ik het voor je ;-)
Ik weet dat het plaatje op de site niet echt op die van je foto lijkt en onduidelijk is, maar het is hem toch echt ;-) (Google anders maar eens de Cheilopogon exsiliens op afbeeldingen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ik wou eigenlijk mn biologie werkstuk over deze vis doen, maar helaas is er bijna geen informatie over te vinden :(
Kan ik weer op zoek naar iets anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, das balen :-(
Is er echt zo weinig over te vinden dan? (weet niet hoeveel je nodig hebt natuurlijk voor zo'n werkstuk...)
In het Engels is er volgens mij redelijk wat info over te krijgen...Moet je alleen wel Engels kunnen, natuurlijk ;-)
Mag je het niet gewoon over de vliegende vis in zijn algemeen hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik denk dat ik het maar over de vliegende vis in het algemeen ga doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, veel succes!