Heeft Nick Vujicic (de man zonder ledematen) wel geslachtsorganen?

Er is dus een man, Nick Vujicic, die zonder ledematen is geboren, hij heeft alleen een soort klein staartje. Hij kan daarentegen wel lopen op zijn heupen. Ik vroeg me laatst af: als hij op zijn heupen loopt en geslachtsorganen heeft, dan zou dat toch heel veel pijn moeten doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.3K

Antwoorden (1)

Maak kennis met Nick Vujicic
Gezien de bobbel in zijn broek, schijnt daar wel sprake van te zijn.

Op 4 december 1982 werd Nick Vujicic geboren met de zeldzame ziekte Focomelie: geen armen, geen voeten, alleen twee kleine tenen uit zijn heup. Als kind ging hij door een extreem moeilijke periode heen, getekend door vragen en wanhoop wat uiteindelijk bijna tot zelfmoord leidde. Totdat hij Jezus ontmoette en begon in te zien dat God een bijzonder plan voor zijn leven had.

Vandaag is Nick prediker, motivator en directeur van de organisatie Life without Limbs (Leven zonder Lichaamsdelen). Hij trekt de hele wereld over om toespraken te geven en mensen te bemoedigen, zowel in christelijke als niet-christelijke omgevingen.

Zijn motto is ‘Geen armen, geen benen, geen zorgen!’. Geconfronteerd met talloze uitdagingen en obstakels, heeft God hem de kracht gegeven om te doen wat anderen misschien onmogelijk zouden noemen. Door zijn bediening heen heeft God binnenin hem een onuitblusbare passie neergelegd om dezelfde hoop en liefde te delen die hij in zijn leven heeft ervaren, met mensen over de hele wereld.

.