Wat is dat op mijn raam?

Ik zou graag willen weten wat er op bijgaande foto staat. Het zit op mijn keukenraam en is nog geen centimer lang. In het midden lijken wel eitjes te zitten, heel erg regelmatig geplaatst en de rand rondom lijkt op een waaiertje. Het "beestje" is erg uitvergroot.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (2)

Ik denk dat het eitjes van een lieveheersbeestje zijn.
Hieronder kun je de foto/site van de eieren zien.

http://alipo.web-log.nl/alipo/2007/04/eitjes_lievehee.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarachtig Loes,je hebt gelijk.+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kon wel eens gelijk hebben...>+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het 'vormpje" ziet er in ieder geval hetzelfde uit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Goed gevonden!
dit is een eipakket van een insect de eieren worden door een kleefstos als pakket bij elkaar gelegd om de overlevingskans te vergroten dergelijke pakketje kun je ook vaak vinden aan de onderkant van bladeren