Kunnen bloemen in een vaas met bier net zo hard groeien als met normaal water?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.2K
fremar
13 jaar geleden
Je zou eens de test kunnen doen...maar ik vrees het ergste.

Het beste antwoord

Ik denk het niet, in bier zit alcohol en bij mijn weten vinden platen alcohol niet zo prettig! Dus het is beter om gewoon met water te laten groeien, en t bier in je keel te gooien! Zonde van de plant en zonde van t bier :)

Toegevoegd na 35 seconden:
Platen moet natuurlijk Planten zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar zijn de bloemen niet op berekend.
Ik noem het verkrachting vanneen stukje natuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
en van een lekker potje bier;) +
zondag
13 jaar geleden
Ben het met je eens Eef, +. Verkrachting van een bos bloemen vind ik erger dan van een potje bier Rieneke ;-)