Ja, maar die kans is heel klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een onzin het kan wel degelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn opa had borstkanker.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fail
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-20
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit soort vragen moet je alleen beantwoorden als je het écht weet.
Borstkanker is bij mannen een zeldzame aandoening. Minder dan één procent van alle borstkankergevallen doen zich voor bij mannen. De verhouding is: 150 vrouwen tegenover 1 man.
Als men alle kwaadaardige aandoeningen bekijkt waardoor mannen worden getroffen, gaat het minder dan 1 maal op 100 om borstkanker.
Omdat het zo zeldzaam is, is borstkanker bij mannen een weinig bestudeerd fenomeen.
fremar
13 jaar geleden
Ja dat kan.
Omdat mannen ook een kleine hoeveelheid borstklierweefsel bezitten, kunnen zij ook borstkanker krijgen, al komt dat wel veel minder vaak voor. De kans dat een man borstkanker ontwikkelt is ongeveer 1 op 100.000 per jaar. In het hele leven is dat ongeveer 1:1000, honderdmaal minder vaak dan vrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Het komt minder voor dan bij vrouwen en wordt vaker eerder ontdekt.
Mijn schoonvader had het 2 jaar geleden en is er nu (hopelijk) van af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er in principe nou fout aan dit antwoord? Waarom een min?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee zal mijn geheime minnaar wel zijn die is zeker terug van vakantie.
Jaa, een man kan dat wel krijgen maar de kans daarop is echt heel klein.. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor degene die zegt dat het niet kan , HET KAN WEL . de kans is idd kleiner maar het kan , onze oude huisarts is eraan overleden ( was een man , voor de duidelijkheid)